1. mai 2010

1. mai

Hurra for Niklasgutten som er 1 år i dag!!!!!

1. mai.... Flagget vaier i vind - bor jo i et skikkelig arbeiderområde, der 1.mai har vært stooort helt siden Nygårdsvold styrte landet (sikkert før den tid også...) Med profiler som Mikael Wiehe, Mads Gilbert og Jonas Gahr Støre på plass i Vika i disse dager, må man vel bare innse at vi ikke er helt ute på jordet :-)

Dog har vi feiret mest på hjemmebane, med nybakte brød og boller, skogstur og masse kos.
Frode og Ine styrte morgenshowet, mens mamma'n fikk sove litt lenger enn til hverdags. Når jeg tenker meg om, har vel Frode og Ine styrt showet omtrent i hele dag. En smakebit på pappapermisjonen som kommer??? Bare så synd (?) at jeg har ferie samtidig som Frode har permisjon... Må vel komme meg litt ut av huset. Noen som vil være med på shoppingtur til London, Paris, Roma etc????




Far og datter kaster jammen ikke bort tida når de er alene... her er det konkurranse skal jeg si deg - en duell mamma'n HVERTFALL IKKE skal vinne!!!!


Så får vi se på det da :-)















å leke i lekekurven er moro!!!!


Tidligere i uka hadde vi barselstreff her - så arti å se ungene være sosiale! Gleder meg til tida framover. Det blir nok mer aktivitet på golvet snart, og det er greit at grinda er montert på trappa.

På torsdagen besøkte vi Trude, og fullstendig spolerte hennes studiedag! Koselig var det - savner venner i Selbu masse, og de veier tungt nå som jeg tenker så det knaker angående ny jobb. Har fått to jobbtilbud, og i tillegg vurderes om jeg skal fortsette der jeg slapp for et år sia... Det er VANSKELIG å være ettertrakta gitt. Har ikke bestemt meg helt for hva jeg skal prioritere enda...
I går fant jeg ut at vi har bare ei frihelg før midt i juni. Det skjer noe hver helg framover, og om ikke lenge åker vi til sydligere strøk - det skal bli godt med ei uke på Kreta om en måneds tid! Sol, sjø og bading står på plakaten, sammen med masse god mat og drikke. HÆRLIG!!!!

3 kommentarer:

  1. Shoppingtur e snart bestilt, tante! Vi må jo uforske litt mer av verden;)
    LH

    SvarSlett
  2. den e grei ja, men med all planan dine utover, så bli det vel itj før Ine har e konfirmert :-)

    SvarSlett
  3. Shoppingtur bli d læll:D
    Har ikke nå faste plana enno...;)

    SvarSlett

 
Free Hit Counter