29. feb. 2012

barneklær


playsuit navy velourDet finnes så mange fine og tøffe barneklær nå til dags, og jeg merker selv at mer og mer blir handlet på nett. Det er klær i alle prisklasser, og selv om vi ikke er opptatt av merkevarer til de små, hender det vi innimellom finner fristelser som koster litt mer.


Både Andreas og Ine har hatt velur-selebukse fra Ej Sikke Lej, og de har vært verdt hver ei krone. God kvalitet, myk og god å bruke, og svært kledelig koseklær.
Andreas har sin i marine blå, mens Ine hadde en litt annen variant i lys / mørk lilla da hun var liten. Begge kjøpt hos "en gul knapp." 
Dog med den slitasjen barnehagebarn har på klær, blir mye kjøpt hos f.eks H&M. Det er mye fint der, til en billig penge.


Et annet merke jeg er superglad i, er pompdelux. Masse fint her, særlig til jenter. Gutteklærne synes jeg kanskje er litt for "vanlig," men jenteklærne er bare super. Ine  har en del fra høstkolleksjonen, og nå er nettbutikken til merket også åpnet, så da blir det vel en bestilling tenker jeg.


Ellers prøver jeg også lykken hos "fru mæla" som for tiden har giveaway på bloggen sin, i samarbeid med nettbutikken "epleskrinet." Masse fint å finne (...og vinne) derifra!





Det er så godt å kjenne at våren er i anmarsj. Det klør litt ekstra i fingrene, når sommerklærne ryr inn i butikkene. Det er gøy å kle opp sine små, og da særlig når man er ferdig med krabbestadiet. Forhåpentligvis er Andreas godt i gang med trampe rundt omkring når sommeren kommer :-)

ikke så mye sommervær i dag nei... Ine og papsen kosa seg ute likevel.





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Free Hit Counter