7. okt. 2011

fredag fredag fredag

Enda ei hektisk uke er over - tida flyr, og vi har slitsomme og hektiske, men gode dager. Ungene trives og koser seg, både hjemme og i bhg. Frode jobber overtid, prater om jakt, ser fotball på tv... Ahh, så SLITSOMT!!!!! (hi hi) Begge vi to stuper i seng, alt for sent, hver kveld, og sover før hodet er nede på puta. MEN, før man kan sove i skrivende stund, skal fredagskvelden nytes. Ukas høydare.
I kveld har jeg tatt meg litt tid til å redigere /systematisere litt bilder, mens Ivar, Ravi, Jon, Fredrik, Thomas og Harald har skravla høl i øra på meg. Jeg liker fredagene jeg, både på dagtid med litt vask og rydd, og kveldene med sofasliting og latter :-)

Ingenting som litt fredagsstemning :-)



Her følger noen bilder av godungene, tatt i det siste.

sjarmisen vår har blitt 7 mnd


ah, godt å slappe av foran tv'n...


I mangel av barnestolen (som er på hytta), bruker vi nå vognbagen som sitte/lekeplass. Det er toppen!!!






I dag lufta vi bikkjene i regnværet. Det finnes jo ikke dårlig vær...


... det er lov å bli litt sliten etter en tur i møkkaværet...


Go helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Free Hit Counter